Հազարան Հայք 7 և 8 մաս

Հատվածը վերնագրիր բառով, բառակապակցությամբ և նախադասությամբ:

Դեվը, Դեվի աշխարհը, դեվը և արի տղան:

Գրիր մգեցված գոյականների վերջավորությունները:

Աշխարհում -ում

աղջկա-ա

բանտում -ում

արևից-ից

Արեգը-ը

թևով-ով

Վիշապը-ը

Այգինեն

ճամփեն-են

 

Բացատրիր հավքն իր թևով, օձն իր պորտով չէր կարող հասնել էստեղ, մեծ թիքեդ ականջդ կթողա արտահայտությունները:

հավքն իր թևով,օձն իր պորտով չէր կարող հասնել էստեղ-անհնարինը քեզ համար դարձել է հնարավոր

մեծ թիքեդ ականջդ կթողամ-մեծ կտոր կանեմ, մենակ ականջդ կմնա:

Հատվածը պատմիր աղջկա անունից:

Ես լացում էի և մի տղա եկավ հարցրեց թե ես ստեղ ինչ եմ անում ես պատասխանեցի, որ վիշապը ինձ այս բանտում է փակել նա հարցրեց թե վիշապը որտեղ է և ես ասեցի, որ նա սարի հետևն է։ Վիշապը եկավ և տղան հախտեց վիշապին և ես ազատվեցի տղան գնաց և ես հարցրեցի թե ես կարող եմ գալ և նա ասեց ոչ և ես թչուն դառա և թռա։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով