Մայրենի

300. Հարցում արտահայտող բառերի փոխարեն համապատասխան բառեր կամ բառակապակցություններ գրելով՝ նախադասություններ ստացի՛ր:

     Ո՞վ ի՞նչ արեց:

Մարիան Երգեց
Ի՞նչը ի՞նչ եղավ:

կանտուն մլավեց
Ովքե՞ր ի՞նչ են անում:

Ընկերները վազում են
Ինչե՞րը ի՞նչ են լինում:

Տերևները թափվում
Ո՞վ ո՞վ է:

Տատիկի մայրիկը ծրագրավորող էէ
Ի՞նչը ինչպիսի՞ն է:

Տունը փոքր է

301. Նախադասության մեջ կետերը փոխարինի՛ր մի բառով, որ երևա, թե ո՞ւմ է վերագրվում ընդգծված հատկանիշը (վերագրել – վրան դնել, ավելացնել, տալ, ընծայել):

 

            Նա նորից մտախոհ նստեց:
   Էրիկը բոլորից արագ է վազում:
Ընկեր Անահիտը խիստ ուսուցիչ է:
Եվան իմ մոտ ընկերն է:
Ալլան կատակասեր ու ժպտերես աղջիկ է:

302. Ընդգծված բառն ի՞նչ է ցույց տալիս և ի՞նչ հարցի է պատասխանում:

 

            Օրինակ՝
Երկինքն անծայրածիր է: — Երկինքն ինչպիսի՞ն է:
Այգում վարդ բացվեց: — Վարդը ի՞նչ եղավ:
Դու իսկական երեխա ես: — Դու ո՞վ ես:

            Ճանապարհորդը շատ հետաքրքրասեր էր:-Ճանապարհորդը ինչպիսի՞ն էր։
Մեր տունը արևոտ է:-Մեր տունը ինչպիսի՞ն է

Առավոտյան թռչնակը նորից երգեց:Առավոտյան ինչը նորից ի՞նչ արեց։
Երեխաների սենյակն ընդարձակ էր:-Երեխաների սենյակն ինչպիսի՞ն էր։

Վարագույրի հետևում թաքնվածը ես էի:-Վարագույրի հետևում թաքնվածը ո՞վ էր։
Հեռուներից եկած առաջին արագիլը սա է:-Հեռուներից եկավ առաջին արագիլը ո՞վ է։

303. Կետերի փոխարեն մի բառ գրի՛ր, որն ընդգծված բառի հետ պատասխանի ի՞նչ է անում, ի՞նչ է լինում, ո՞վ է, ի՞նչ է, ո՞րն է կամ ինչպիսի՞ն է հարցին:

 

            Օրինակ՝
Գայլը ոռնում է:
Ճռռացողը դռնակն էր:
Այգին դեղին է:

            Կակաչը կարմիր է:
Ես Արփին եմ:
Մտնողը թաքնվում է:
Կաթիլը մեծ է:
Ընկերս նա է:
Եղանակը լավն է:
Իմ ծննդավայրը  Գյումրին է:

304. Նախադասության մեջ կետերի փոխարեն գրի՛ր մի բառ, որն ընդգծված հատկանիշը վերագրի առարկային:

Փուչիկը գունավոր է:
Անձրևը հորդ է:
Դուք գեղեցիկ եք:
Նա բարի է:
Կինը երիտասարդ է:
Երկինքը մաքուր է:

305. Կետերի փոխարեն մի բառ գրի՛ր, որը նախադասության ընդգծված բառին վերագրվող հատկանիշ արտահայտի:

Օրինակ՝
Եղնիկը զգուշավոր է:
Դու աշակերտ ես:

Տերևը կարմիր է:
Ես բարի, խելացի և գեղեցիկ եմ:
Մեր բակը մեծ է:
Ջրի թագավորությունը օվկիանոսում է:
Արևը հսկա աստղ է:
Այս տարին առատ է:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով