Ելք ստուգատես 2021

Ողջույն, ես Արփինն եմ սովորում եմ <Մխիթար Սեբաստացի> կրթահամալիրի 3.3 դասարանում։ Սովորեցի բլոգում նյութեր տեղադրել իմ մասին գրել։ Շատ- շատ ճամփորդություն էր գնացինք։

Մենք  սովորել ենք ծրագրերից աշխատել <Power point>-ով և<Quizizz>-ով։

Իմ բլոգի կարգերն են`

 

Շատ եմ սիրում ճամփորդել: Գնացել ենք Դդմանշեն Ուրղան սար, Բջնի, Հրազդանի կիրճ, Ջրվեժ անտառպուրակ, թատրոններ և թանգարաններ:

Ես այս տարի ընտրությամբ գործունեությունից ընտրել եմ կերպարվեստ: Կերպարվեստին ես նկրել եմ շատ-շատ հետաքրքիր բաներ:

Մասնաքցել եմ բոլոր ֆլեշմոբերին:

մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ

մթեմատիկայի ֆլեշմոբ

Անգլերենի ֆլեշմոբ

Անգլերենի ֆլեշմոբ

Մայրենիյի ֆլեշմոբ

Մայրենի ֆլեշմոբ

Ռուսերենի ֆլեշմոբ

Կավից պատրաստել ենք Նոր տարվա խաղալիքներ, վզնոցներ, մայրիկի համար և իմ ընկերուհիներին կրսկազարդ:

Մաթեմատիկաից ես կարող եմ  լուծել  մի քանի խնդիրներ Մտապահած թվի կրկնապատիկին գումարեցին 6 և ստացան 90: Ո՞ր թիվն էին մտապահել:

լուծում.՛  6*6=12

90-12=78

78+12=90

պատ.՛ 78

Տնկիներ գնելու համար Անին ուներ 4000 դրամ։ Մեծ տնկին արժեր 1000 դրամ, իսկ փոքրը՝ 500 դրամ։ Անին երկու տեսակի տնկիներից էլ պետք է գնի: Ամենաշատը քանի՞ տնի կարող է գնել Անին այդ գումարով:

500+500+500+500+500+500+1000=4000

7

անգլերենի  Հաշվետվություն

My name is Arpi  I am 7. I can tell about me, my family, my friend, my class room, my room and my dream house. I know seasons, months days of week, numbers from one to one hundred, professions. I can tell which is my favourite season, food, animal.

<Եղնիկ>-ը Ռսերեն թարգմանություն

Далекие времена у Оленьи не была рога. Ему козалось, что он не красивий и он хотел что-то необычное. Однажды Олень пашёл по к речке, которая была окружена деревями, что бы пить воду.Когда он добрался до реки, он внезапно увидел себя в воде.Ветви дерева так падали на его отрожение словно были рогой на его голове. Оленью очень понравелось его рога, что   он ещё две ветки попрасил из дерево. С этого дня олень ходил по лесу очень гордым всем показывая свои рога.

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով