Հաշվետություն

Ես Իրիցյան Արփին եմ

Իմ բլոգի հղումը

Ես սովորում եմ Արևմտյան դպրոցում 3.3 դասարանում:

Հոկտեմբերին մենք հեռավար-առցանց սկսեցինք սովորել:

Բլոգս բացվե է հունիս ամսին, ես սիրում եմ բլոգով աշախատել:

Ընտրունթյամբ գործունեություն ընտրել եմ մանրակրթություն:

Ես դպրոցից դուրս, որպես լրացուցիչ ուսուցում գնում եմ կավի:

Մասնակցել եմ՝

  • մաթեմատիկա ֆլեշմոբ՝   Սեպտեր, հոկտեմբեր

  • մայրենի ֆլեշմոբ՝ հոկտեբեր, նոյեմբեր

  • Ռուսերենի ֆլեշմոբ՝ դեկտեմբեր

      Սեպտեմբեր ամսից յուրացրած ծրագրեր`աշխատել ենք Word ֆայլով ,Power

Point-ով, և

Paint- ծրագրերով

մայրենի-մայրենիյից մենք անցել ենք

ժողորվրդական և սովորական հեքիաթներ օրինակ՝ Շաշ Հյուրը, Ճանապարհորդ Ջեկոն, Եղևնին, Ձյունը, Հեքիաթ փշատերև ծառի մասին:

Մենք Ռուսերենից սովորել մենք Ты будешь вести дневник! 

Անգլերենից մենք անցել ենք՝

“December”

All the months go past.

Each is like a guest.

December is the last,

December is the best.

Each has lovely things,

Each one is a friend,

But December brings

New Year at the end!

Մաթեմատիկա՝ -մաթեմատիկայից մենք սովորել ենք երկնիշ, եռանիշ թվերի բազմապատկում, գումարում, հանում, ռեբուսներ ենք սովորել, տրամաբանական խնդիրներ ենք լուծել:

Ես շատ հորինուկներ եմ գրել: Օրինակ՝ ՙՙԾիածանով լուսինը՚՚ այն շատ ծիծաղալու է և հետաքրքիր:

Ես մասնակցել եմ նախագծերից ՙՙԹթուդրիկի՚՚, ՙՙԱմանորյա նախագծին՚՚,ՙՙՉրի պատրաստում՚՚ նախագծերին:

Մենք խաղացել ենք ՙՙԳաղտնի Սանտա՚՚ հոգատարության ամանորյա խաղ:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով